Gabriela Montoiu

Comunicator, Consultant PR, Antreprenor
Mă consider un om cu o sensibilitate aparte, dar am folosit mereu această stare ca un atuu și nu reprezintă un impediment pentru situațiile în care trebuie să mă impun. Acesta este unul dintre motivele pentru care reușesc de 11 ani să manageriez o companie cu experiență în servicii de consultanţă de imagine, branding, strategie, comunicare organizaţională și să dezvolt proiecte și inițiative în zona socială și de antreprenoriat. Sunt un om puternic, energic, optimist, mereu inspirat, iubitor de oameni, natură, artă și frumos, înzestrat cu alură de învingător și simț estetic desăvârșit, zic oamenii din preajma mea.
Valorile primordiale care stau la baza personalității mele sunt familia, credința în Dumnezeu, încrederea în oameni și în puterea muncii organizate. Zâmbetul și spiritul jovial mă ajută mereu să depășesc situațiile limită, inevitabile în viața oricui. Convinsă că viața trebuie trăită la intensitate maximă în fiecare zi, am căutat în permanență echilibrul dintre a primi și a oferi. Probabil asta mi-a hrănit motivarea de a crește, de a excela.
Să oferi ceva bun comunității din care faci parte atunci când ai oportunitatea și să lași ceva constructiv în urma ta sunt principii prin care mi-am fundamentat caracterul personal și profesional. Spiritul antreprenorial îmbinat cu talent, perseverență, studiu continuu și autodepășire m-au sprijinit în construirea unui traseu profesional elaborat, care a culminat cu înființarea unui business de succes în lumea comunicării și a publicității, Atelierul de Imagine Prompt Communication. Un proiect de business născut din pasiune, care a generat la rândul său un portofoliu de nenumărate alte proiecte adiacente, dedicate clienților și comunității.
Ca profesionist mi-am pus întotdeauna amprenta asupra proiectelor realizate și mi-am dorit mereu să răstorn tipare, să revoluționez și să intervin prin inițiativele mele pe schimbarea de mentalități.
Fiecare proiect în care mă implic, fiecare lucrare, fiecare eveniment, fiecare relație profesională poate ajunge la nivelul de excelență. Pe acest principiu mă bazez în profesie, în proiectele sociale organizate, în viață.
Toate proiectele reprezintă o semnătură proprie și pot vorbi de la sine despre mine ca profesionist.
Am absolvit Facultatea de Comunicare și Relatii Publice si am urmat specializarea în relatii publice, publicitate, marketing și comunicare politică. Cea mai mare provocare a fost aceea de a fi Consilier de imagine în cadrul Parlamentului European și calitatea de consultant în comunicare și PR politic pentru personalităti politice.
M-am declarat întotdeauna un susținător al spiritului antreprenorial și de aceea m-am axat în ultimii 11 ani pe dezvoltarea propriei companii, Prompt Communication. Atelierul de imagine, așa cum îmi place să il definesc, a reușit de-a lungul anilor să croiască campanii de promovare și recrutare, evenimente corporate sau din sfera socială, să creeze ”ținute de ieșit in lume” pentru branduri locale și multinaționale, să producă materiale de comunicare și promoționale.
Pe lângă domeniul în care activez de ani de zile, pasiunea pentru artă, pentru frumos, pentru bun gust și dorința de implicare și dezvoltare au conturat un univers în care rând pe rând au luat naștere noi proiecte. Toate inițiativele mele au venit ca un demers natural.
M-am implicat activ în susținerea mediului de afaceri din zona Bistrița-Năsăud, în calitate de inițiator al evenimentului Bistrița Business, o platformă de dezbatere pentru comunitatea de business din Bistrița. În același context, reprezint Asociația Națională a Antreprenorilor în regiunea de Nord-Vest.
Brandul de eșarfe din mătase naturală, Romana, este un proiect de suflet, un proiect special inspirat din viața personală, un concept pe care l-am creat pentru a oferi colecţii premium iubitorilor de eșarfe.
Bucuria de a descoperi oameni și povești frumoase m-a determinat să dezvolt și o platformă online și o revistă print glossy, Bună ziua, Bistrița!, care să ofere comunității bistrițene toate veștile bune și poveștile de succes ale zonei, într-o formă aparte.
După absolvirea doctoratului de Arte Vizuale din cadrul Universității de Artă și Design, mi-am dedicat timp și proiectelor de design interior si consultanței în acest domeniu.
Responsablitatea socială este mai mult decât o propunere pe care o facem tuturor clienților și pe care o susținem în calitate de comunicatori. Implicarea socială este o modalitatea prin care ne implicăm și oferim comunității, atât în calitate de parteneri, pentru proiecte ca și ”Atipic Beauty”, cât și ca inițiatori pentru proiecte ca ”Parada Brăduților, pentru vise împlinite!”, cu o tradiție de 8 ediții, organizate anual în perioada sărbătorilor de iarnă.
Pasiunea pentru creație, studiile din domeniiile comunicării, diplomației și artelor vizuale, experiența acumulată, abilitățile de gestionare și de soluționare a oricărei provocări, toate sunt elemente care se îmbină perfect în conturarea profilului meu de ANTREPRENOR.
Consider că strategia în business ar trebui să includă indiscutabil și ingrediente cum ar fi echilibrul, armonia, răbdarea, etica și eleganţa – aspecte care ar trebui să coexiste în comportamentul unei femei de afaceri în domeniul în care activează, oricare ar fi acela.
În ceea ce privește realizarea, dezvoltarea și menținerea unui Business, e nevoie de rigoare, inventivitate și creativitate în aceeași măsură. Consider că viitorul firmelor româneşti ţine foarte mult de creativitatea de care dau dovadă. Valorile pe care se bazează o companie sunt definitorii pentru diferențierea față de firmele competitive din același domeniu, iar creativitatea este una dintre valorile care reușesc să poziționeze un brand în sfera succesului.